مرکز مشاوره و روانشناختی آمین

مشاوره خانواده- مشاور کودک- روانشناس خانواده- روانشناس بالینی- میدان نبوت- شرق- نارمک- هفت حوض- شرق تهران-

مرکز مشاوره و روانشناختی آمین

مشاوره خانواده- مشاور کودک- روانشناس خانواده- روانشناس بالینی- میدان نبوت- شرق- نارمک- هفت حوض- شرق تهران-

#فرزندپروری


چگونه فرزند خوش رفتار در مهمانی داشته باشیم؟؟


سعی کنید آنچه را که باعث خجالت شما در حضور دیگران می شود، تحمل کنید و هرگز با دیگران درباره فرزند خود صحبت نکنید، حتی اگر او حضور نداشته باشد. به جای این کار، مستقیما با فرزند خود صحبت کنید و به او بگویید که چه انتظاری از او دارید. همچنین هیچ گاه از واژه نمی توانم استفاده نکنید زیرا او تشویق می شود درباره خواسته اش اصرار کند. به او بگویید اجازه نداری فلان کار را انجام دهی و او را با اسباب بازی و نظایر آن سرگرم کنید.

وقتی به همراه کودکان خود به ملاقات کسی می روید، اسباب بازی های آنها را همراه داشته باشید.

هیچ گاه یک ملاقات را به یک دعوا و نزاع خانوادگی تبدیل نکنید و از اینکه به شما یا فرزندتان انتقادی شده است ناراحت نشوید. ما در بسیاری از مواقع، هنگامی که در وجود خود احساس تزلزل می کنیم، موضع دفاعی به خود می گیریم.

اگر شما در اجرای یک برنامه تربیتی استقامت داشته باشید، و در هر شرایطی آن را ادامه دهید، فرزندتان به اهمیت موضوع و جدی بودن شما پی خواهد برد و پس از مدتی با یک اشاره ی کوتاه، منظور شما را در خواهد یافت.

گاهی اوقات حتی با وجود یک برنامه تربیتی دقیق، فرزند شما رفتاری ناشایست در حضور دیگران مرتکب می شود. در چنین مواردی ، مروری به واقعه داشته باشید و با همسر خود مشورت کنید تا بتوانید از طریق بازنگری مدیریت خود، در آینده موفق تر عمل کنید.

 

 


#فتانه_محمدی
#مشاوره_فردی_خانواده
#مشاوره_پیش_از_ازدواج 

#کودک و #نوجوان

تعیین وقت مشاوره :
021-77845868
77955526- 021
 
مشاوره تلفنی:(تماس از تلفن ثابت):
تهران: 9092305913
شهرستان:9099071898